Rating:
  • Currently 0/5 stars.

Views: 144

Comment

You need to be a member of cDiver.net to add comments!

Join cDiver.net

Comment by guney ildiri on August 29, 2010 at 7:11pm
bizim sirkette var SAT ama musteri ilaki surface dc istedi herhalde parayla ilgili bir mesele.
evet abi gaz dalisinda 40 feet e kadar dc. normal have dalisinda 60 feet e kadar dc.
ondan sonra chamber hep 50 feet ten basliyo.

valla abi dogu yakasindaki olaylardan hic bir fikrim yok ben korfezdan baska biyerde calismadim.
ama bur da isine gore yani daldigin darinliye gore ve nekadar siklikla daldigin (hergun yada haftada bi hic belli olmaz) vergiden sonra ve aldigin saat ucretine gore 4000 ile 6000 arasi yapiyom ben bu rakam ortalama. bide denizde oldugun surece para var. bazen ozellikle kis aylari ben devamli evdeyim hic is olmaz yani yazin yaptigin parayi kisa saklamam lazim.
Comment by guney ildiri on August 27, 2010 at 10:30am
burda aslinda benim bulundugum derinlik 290 feetdi. suyun drinliyi ise 298 feet di.
bu karisik gaz lalisiydi %12 O2. su da 40 dakika calisma suresi. geriye cikarkan (water stops)
2,5 saat falandi bide chamber(basinc odasimi deniyo) 2 saat 45 dakka.
yaptibim is ise burda su alti kiyilari var onlardan bitanesi kurumus onu tikayi denizin dibinden cikaracak tik. orda birtane daka filim var adi " my 3 minutes on national geographic " national geographic gelip bir belgesel yapmisti budaki isle ilgili benim bu dalisim cikmisti orda bakarsan birazdaha detayli anlatiyorlar.ben bu derinliye 8 hafta boyunca daldim hemen hemen her 2 gunde bir bu isin sonuna dogru dasinc odasindan ciktigimda ayak ve el barmaklarim hep karincalaniyordu. ve arada bi sudan ciktiktan sonra basinc odasina girene kadar sol el bileyimde vurgun yiyodu :) cok aci veren bisey elim kopcak sandim valla

NEW Commercial Diving Jobs

© 2018   Created by Adam Broetje.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service