Information

Diamond Divers

For all the current and X diamond divers from the Southern African West Coast and rivers in Africa. We are/were a unique group of divers. Lets stay in touch. Also see the group Diamond Divers on Facebook

Location: South African West Coast & African rivers (Angola, DRC, Liberia, SL etc)
Members: 28
Latest Activity: Dec 29, 2015

Discussion Forum

coded welders

Started by Ahmed Qatawneh Feb 8, 2013.

coded welders

Started by Ahmed Qatawneh Feb 8, 2013.

Need some help!!!! 1 Reply

Started by Tomer Kochan. Last reply by Tino De Lange Mar 7, 2010.

Comment Wall

Comment

You need to be a member of Diamond Divers to add comments!

Comment by Sebastian on August 14, 2009 at 9:11am
If we could only have the real value of the stones, things are apparently bad for the divers on the west coast, the guys with the boats realy work last in January and even then the market was bad.
Comment by Reinier van den Bergh on July 30, 2009 at 10:52pm
32 ct and only got 16K hmmm
Comment by Sebastian on July 15, 2009 at 1:25am
Wat was the biggest stone that you u guys pump, my was a 40 carat and I got 40k for it.
Comment by Sebastian Osborne on May 28, 2009 at 11:07pm
Waar is al die ander manne.
Comment by Sebastian Osborne on May 28, 2009 at 11:06pm
Ja Francois ek weti van Hondeklip nie, maar ek sal graag in Kleinzee bly. In Kleinzee kry n man nou klomp huise wat oop staan en wag vir iemand om in te trek. Die diamand mark kry swaar en dinge lyk glad nie goed. Daar het even n paar bote gesnewel in die eerste sterk see in die Port. Blykbaar kry n man nou bote vir goed koop. So julle manne wat opi rigs sit en geld het, kan nou vir jou n boot koop. Veral as jy weet jy gat daaronder aftree. P.S. Welkom Andre
Comment by Andre Otto on May 28, 2009 at 5:14am
Dagse ouense. Diamant duik is soos die army, die lekerste tyd in jou lewe maar as jy eers weg is wil jy dit nooit weer oor he nie.
Comment by Francois van Eeden on May 28, 2009 at 12:03am
Sal wat wil gee om in Hondeklipbaai te gaan bly as die bank rekening eendag vol geld is.Koop sommer die honde hokke.
Comment by Reinier van den Bergh on May 27, 2009 at 7:17pm
Nee, ek het meeestal in Hondeklipbaai/ Koingnaas Nr7 van die wal af gewerk en so n jaar of wat in Alexkor van die bote af
Comment by Sebastian Osborne on May 26, 2009 at 11:12pm
Ag Colin, dink net so daaraan, almal in Canal Walk verlang jou al! Colin laat my maar weet as julle nog n duiker soek.
Comment by Sebastian Osborne on May 26, 2009 at 11:09pm
Reinier, het jy vir Sabie Kotze in the Port gewerk op n wal pomp.
 

Members (27)

 
 
 

NEW Commercial Diving Jobs

© 2024   Created by Adam Broetje.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service